Identiteten er historien,
men fotæller den det rigtige?

Den visuelle identitet fortæller om din virksomhed,
derfor er det vigtigt , at den fortæller det rigtigt.

Den visuelle identitet taler for din virksomhed. Men hvad siger den? Og siger den det rigtige. Ligner den bare alle andre.

Det er ikke ligegyldigt hvad den fortæller. At det er smart og pænt er ikke nok – vi skal dybere, ned og op, for at din virksomheds visuelle identitet bliver stærk.

Jeg er vild med denne proces. For jeg elsker at lære, lytte og se, hvad en virksomhed kan frembringe visuelt.

tim henning visuel identitet

Sammenhænge ... igen igen?

Skal det absolut hænge sammen på tværs af alle platforme?

Svaret er kort: JA! En stærk sammenhængende visuel identitet og branding er grundlæggende vigtig for, at jeres virksomheds fortælling og branding fremstår seriøs og ensartet, men må ikke blive kedelig.

Det værste er, at du kommer ud med en visuel identitet, som fortæller en helt anden historie end du ønsker, at kommunikere.

Det kræver derfor en bærende idé, udsprunget af jeres kernefortælling, værdier og passion til målgruppen. Dette kommunikeres i farver, typografi, supergrafiske elementer, tone of voice, billedstil mm. Det er mange ting, der skaber helheden. 

Styrket i markedet

Det er ikke nok det er pænt, flot og trendy. Din identitet taler på vegne af din virksomhed og derfor er det vigtigt, hvad det fortæller. 

Jeg trækker på en stor og bred erfaring med at se markedet, målgruppen og arbejde strategisk med jeres visuelle identitet. En visuel identitet kan både være helt ny eller en opstramning af en eksisterende identitet, med nye visuelle virkemidler i dyb respekt for virksomhedens historie og brand.

Jeg har kun et mål for dit brand og det er, at din virksomhed står stærkt i markedet, styrket blandt dine konkurrenter og skarp overfor målgruppen. Så din virksomhed er synlig ved hjælp af den ægte fortælling, den visuelle identitet og jeres branding.

tim henning visuel identitet 2

Tre gode grunde

Til at jeres visuelle identitet skal være stærk og sammenhængende.

-> Jeres brand vil fremstå stærkt og seriøst.

-> I har et stærkt fundament for jeres markedsføring på alle platforme.

-> Stor genkendelighed, jeres målgruppe er ikke i tvivl om hvor, hvornår og hvad i kommunikerer.

SKAL DU BRUGE EN VISUEL IDENTITET?

Visuel identitet der skaber værdi

tim henning visuel identitet 2
tim henning visuel identitet 2